sbc briga za klijenta

sbc Instalacija i edukacija

SBC rješenja pružaju uslugu instalacije cjelokupnog sustava na lokaciji korisnika u što je uključeno postavljanje ugovorene opreme i podešavanje Az Central aplikativnog rješenja te povezivanje s POS uređajem ili fiskalnom blagajnom korisnika.

Instalacija Az opreme izuzetno je brza jer se oprema prilagođava svakom šanku, bez obzira na stupanj složenosti posluživanja pića i napitaka i ne zahtijeva značajne zahvate na već postojećim šankovima, što znatno smanjuje troškove instalacije.

U cijenu instalacije uključena je i edukacija zaposlenika i voditelja.

sbc Održavanje i servis

SBC rješenja za svu isporučenu i instaliranu opremu na lokaciji korisnika opreme nudi sljedeće servisne usluge:

  • preventivno servisno održavanje temeljem ugovora
  • interventno servisno održavanje temeljem ugovora
  • interventno servisno održavanje na poziv

Bez obzira na izabranu opciju, SBC rješenja pružaju uslugu servisne podrške 24/7, dolaskom na lokaciju korisnika ili tzv. podrškom na daljinu (telefon, e-mail, udaljeni pristup Internetom).

Pod preventivnim servisnim održavanjem opreme podrazumijeva se sav potreban redovni pregled i poslovi koji omogućuju uredno korištenje servisno održavane opreme, a provodi se dva puta godišnje u terminu dogovorenim s korisnikom usluge.

Interventno servisno održavanje u slučaju nefunkcioniranja opreme podrazumijeva intervencije koje su neophodne za uredno korištenje održavane opreme. Ugovoreno vrijeme početka interventnog servisnog održavanja na lokaciji Naručitelja od trenutka preuzimanja prijave iz kvara može iznositi između 4, 8, 12 ili 24 sata.

Cijena interventnog servisnog održavanja ovisi o tome da li je potpisan godišnji ugovor o održavanju (povoljnije za korisnika) ili je korisnik izabrao opciju interventnog održavanja na poziv.

Garantni rok na kupljenu opremu je 12 mjeseci, a na servisne usluge 6 mjesec.

Rezervni dijelovi i potrošni materijal su osigurani.

sbc Financiranje

SBC rješenja u suradnji s Grenke-om nude financijsku uslugu najma opreme za male, srednje ali i velike poduzetnike:

  • bez učešća
  • bez osiguranja
  • bez valutne klauzule - nepromjenjiva najamnina u HRK za cijelo vrijeme trajanja ugovora

Usluga uključuje i savjetovanje ugostitelja: kako skratiti razdoblje amortizacije, ostvariti povoljnu kamatu, odgođenim plaćanjem ugovoriti povoljnije nabavne cijene te održati likvidnost.

Moguće je financiranje opreme niske vrijednosti (već od 4.000,00 HRK).

Obrada je brza i ne zahtijeva dodatnu dokumentaciju:

  • za iznose do 50.000,00€ odobrenje financiranja u roku od 4h i isporuka opreme isti dan po primitku zahtjeva za financiranje
  • za iznose preko 50.000,00€ obrada traje 3-5 dana

Trošak obrade za iznose:

  • do 50.000 EUR: 600,00 HRK
  • znad 50.000 EUR: 0,5% traženog iznosa